Ker z malimi prednostmi ustvarjamo veliko sliko

Sledimo sodobnim spoznanjem s področja motivacije in nagrajevanja. 

Naš princip nefinančnega nagrajevanja je usmerjen k temu, da:

  • Povečuje občutek svobode. Za nas učinkovitost pomeni, da so cilji doseženi. Zato učinkovitosti ne merimo s tem, koliko časa preživimo v pisarni.
  • Nagrajuje najbolj uspešne s točno tistim, kar jim je pomembno. Ni važno, kaj je pomembno vodji, važno je, kaj je pomembno tistemu, ki ga nagrajujemo.
  • Povezuje sodelavce izven delovnega okolja.
  • Ohranja zdravje, povezanost z družino in kakovostne družinske odnose. Če se nimaš dobro doma, se nimaš dobro nikjer.


Naš princip finančnega nagrajevanja je usmerjen k temu, da:

  • Poveličuje učenje in izkazano znanje. Znanje ima za nas vedno svojo vrednost.
  • Spodbuja poslovni način razmišljanja.
  • Krepi zvestobo podjetju. Najraje z neomejeno dobo trajanja.

Zaupajo nam

  • Toyota
  • Sanolabor
  • C & A
  • AirFrance
  • menn yacht group
  • Jones Lang LaSalle
  • ŽGP
  • Rutar
  • vitapur
  • Kovoprojekta
  • osvic
  • Javna
  • sun chemical
  • Hidria
  • Clarus
  • arcelormittal
  • Hilti
  • NLB Skladi
  • Radio 1
  • ZDS
  • Total
  • Baxter
  • Socomex