Ker ne glede na to, kako dobro nam gre, vedno mislimo, da obstaja prostor za izboljšave

Nočemo biti tržni sledilci, hočemo biti tržni vodje.

Želimo uvajati in upravljati spremembe. Ne želimo, da bi spremembe upravljale nas. 

Zato spodbujamo razmišljanje o tem, kaj delamo, kako delamo in zakaj tako delamo. Naša osnovna zapoved je: »če nekaj delaš zato, ker ti je nekdo tako rekel, ali ker se tako dela od nekdaj, potem je čas, da razmisliš, kako lahko to narediš boljše.«

Zato pozdravljamo napake pri preizkušanju novih rešitev in poti. Ker to pomeni, da ostajamo budni.


Zaupajo nam

  • Toyota
  • Sanolabor
  • C & A
  • AirFrance
  • menn yacht group
  • Jones Lang LaSalle
  • ŽGP
  • Rutar
  • vitapur
  • Kovoprojekta
  • osvic
  • Javna
  • sun chemical
  • Hidria
  • Clarus
  • arcelormittal
  • energen
  • Hilti
  • NLB Skladi
  • Radio 1
  • ZDS